Mycket har hänt

Eftersom skrivbordet togs bort och skulle ersättas med ett nytt så plockades datorn ner tillsammans med massa annat bråte som häckade vid skrivbordet. Sen fyllde M år. Sen grävdes det i en hel vecka på garagenedfarten. Nu är det igenfyllt och vi har byns enda rondell i trädgården.
Fiskrummet har fått fin fina nivåer av guppig sand och böljande vatten. Nu ska det bara torka ordentligt. Är så otålig!!

Olle har varit och gjort sitt första dyk. Han var lika fokuserad som vanligt. Slickade i sig halva bassängen och såg nöjd ut.

Jag har äntligen fått ändan ur och fixat med en liten tack present för att jag fick bosätta mig i några nätter hemma hos familjen T vid min shoppingresa ner till Ullared. Nu vet ju jag att hon läser har så kan ju inte avslöja vad det är som kommer på posten.... Något som hon behöver iallafall.... (där vart du allt bra nyfiken va A???)

Klädpartyt hade en del fina saker men det var i slutet på säsongen och många storlekar var dessvärre slut.
Får boka in ett party till vårkollektionen med föräldrargruppen.

Hela helgen har det spacklats och fixats med gamla surdegar i huset. Sen var vi på kalas på lördagskvällen.

Men tillslut fick äntligen dator liv igen på sitt nya skrivbord och jag kan skriva en skvätt i bloggen.

Dags att fixa lite käk. Olle sover ute i snöfallet. Jag har varit ute och skottat. Orkade inte med hela uppfarten. Den är SÅ mycket större nu... Nyttig träning för mage, rygg och armar.
Hörs!



Så här ser man ut i pappas innebandyväska...

   

Kommentarer
Postat av: Anna

Och nu har paketet anlänt!!! Tack så jättemycket!

Jag har haft så mycket omkring mig sista veckorna att jag inte ens varit inne och läst här - och inte hunnit blogga själv heller! Så jag visste faktiskt inte att paketet var på gång. Gissa om jag blev förvånad. Fattade ingenting först! Sen öppnade jag paketet och såg lappen med "Avsändare" och då fattade jag ännu mindre. Men NU fattar jag! Du anar inte hur välbehövligt det var efter den här hösten. Och jag ÄLSKAR deras grejer.

För er andra nyfikna kan jag avslöja att paketet innehöll ljuvliga badprodukter från Lush! Och jag har semester denna veckan. Här ska badas!

Tack igen S, och stor kram!

2007-12-03 @ 22:14:32
URL: http://livethososs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0