I väntan på en kebab i bröd!

Helgen gick som vanligt alldeles för fort.
Vi har varit hemma hos min mamma & pappa. M och pappa har fixat lite ute med deras hus. Idag kom dom till oss och pappa har hjälpt M att börja fylla igen garagenedfarten. En riktig urladdning skådades i trädgården. Släggor, yxor och korpar användes för att slå sönder sten och murar. Vid matbordet skakade deras trötta händer som 85 åringar. Aj aj aj....

Mamma och jag tog en härlig promenad med Olle. Solen sken och vi spanade nyfiktet runt bland andra hus för att se hur dom målat och pyntat.

Igår såg vi något lustigt. En klunga med cyklister drog förbi i minusgraderna. Det var ca 10st hurtiga herrar som var ute på en novembertur... Ska det vara nyttigt?? Brrr...

Brorsan fyllde år igår och hans dam i morgon. GRATTIS! Snart kommer en liten kusin oxå!! Spännande!!

Nu kommer min kebab hem. Ska gå och käka upp den! I morgon ska jag ansöka om att åka & köpa färg. Har hittat en idé på hur jag ska måla i Olles rum. Har nästan tömt det på prylar så jag kanske kan börja måla redan imorgon!!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0