Det är INTE fel på era datorer...

...det är jag som ALDRIG skriver nått nytt.
Fast det ska det bli ändring på!

Igår var det föräldrargrupp igen. Vi hade besök av nån dam. Vi pratade om egentid. Jag bestämde att jag ska unna mig egentid varje dag när Olles pappa kommer hem. För att blogga och språka med omvärlden. Det är skönt att få koppla bort ansvaret en stund. Ta ett bad eller åka iväg själv och shoppa eller träffa nån. Kompis E tex. Vi har inte setts utan M på typ hur länge som helst... Hon jobbar nästan jämt och när vi väl ses så ses vi allihopa. Trevligt  för all del men det blir inte mycket till tjejsnack med M i hasorna....

Idag fick jag äntligen bilder på R´s tvillinggodingar. Två pojkar. SÅ små. Min bebis är en liten pojk....  Han blev förresten 4 månader igår. Vägde 7150 g & var 62 cm lång. Fast jag skulle säga 63 eller 64 för BVC pressar ihop honom så han blir krokig när dom mäter honom!

I natt slog vi sova länge rekord! Åt vid kl 02. Sen inte förrens vid 09:40. Jippi! Lyx!

Familjen W har lämnat oss i sticket. Dragit till sol & bad på Gran Canaria. Så vi får bad utan dom på torsdag. Det var lov veckan som var. Har ett par bekanta som går på babysim och dom började med dyk på tredje gången. Får se om vi också gör det. Blir ju lite svårt att filma för man måste ju ta emot & vara två i vattnet. Får kolla med kusin M mot slutet av kursen om han kan komma dit & ta några undervattensblider. Det är ju han en riktig fena på... HAHAHA!!

Bye!


ps. Imorgon kommer blider från naturupplevelsen bakom Biltema....
Muuu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0